lista

nämn något som gjorde dig glad igår: fick reda på att alex o lisa skulle ******* sig. :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: jag sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: jag va inne på systembolaget.se
Det sista du sa högt: minns inte
Det senaste någon sa till dig: kan du hämta min mobil?
Vad har du druckit idag: cola
Vad var det senaste du åt: pizza
Vad var det senaste du köpte: Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr: grön
Vad är det för väder hos dig nu: kallt
Godaste glassmaken: chili
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte
Sover du tungt: absolut inte
Drömmer du mardrömmar: rätt ofta, ibland slutar jag andas bara för det..
Trivs du med ditt jobb: ingen kommentar
Favoritklädsel: naken
Favoritlåt just nu: pretty girls
Vad ser du om du tittar till höger: pappa
Vad gör dig glad just nu: min syster
Vad ska du göra härnäst: vet inte
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: cola nappar, (inte haribo)
Kläder just nu: Collegetröja (westhill redbird), linne, haremsbyxa, trosor, bh
Sommarplaner: åka till Maldiverna med pappa.
Hur många kuddar sover du med: 1, ibland ingen. skönare utan.
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: båda
Vad är viktigast för dig: min syster, min bästavän.
Är du kittlig: ja.. men hoppas ingen läser detta.
Snarkar du: ibland
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: alla insekter är äckliga.
Stökigt eller välstädat: båda
Längtar du mest efter just nu: andreas. <3
nämn något som gjorde dig glad igår: fick reda på att alex o lisa skulle ******* sig. :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: jag sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: jag va inne på systembolaget.se
Det sista du sa högt: minns inte
Det senaste någon sa till dig: kan du hämta min mobil?
Vad har du druckit idag: cola
Vad var det senaste du åt: pizza
Vad var det senaste du köpte: Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr: grön
Vad är det för väder hos dig nu: kallt
Godaste glassmaken: chili
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte
Sover du tungt: absolut inte
Drömmer du mardrömmar: rätt ofta, ibland slutar jag andas bara för det..
Trivs du med ditt jobb: ingen kommentar
Favoritklädsel: naken
Favoritlåt just nu: pretty girls
Vad ser du om du tittar till höger: pappa
Vad gör dig glad just nu: min syster
Vad ska du göra härnäst: vet inte
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: cola nappar, (inte haribo)
Kläder just nu: Collegetröja (westhill redbird), linne, haremsbyxa, trosor, bh
Sommarplaner: åka till Maldiverna med pappa.
Hur många kuddar sover du med: 1, ibland ingen. skönare utan.
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: båda
Vad är viktigast för dig: min syster, min bästavän.
Är du kittlig: ja.. men hoppas ingen läser detta.
Snarkar du: ibland
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: alla insekter är äckliga.
Stökigt eller välstädat: båda
Längtar du mest efter just nu: andreas. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0