Folk skapar rykten om andra för att dölja sina egna

hörde att folk går runt o snackar skit om mig. tjejerna tycker att jag är en billig slampa.
och att jag är taskig.
* för det första, man är ingen billig slampa bara för att man letar efter sin kärlek.
och jag gör väl som jag vill? jag KNULLAR iallafall inte med alla mina killkompisar,
jag springer inte heller efter dom och försöker ta på deras kuk.

* för det andra jag är taskig men jag är ärlig samtidigt. jag går inte o snackar skit om andra, utan jag går fram till dom och säger som det är, jag vet att vissa blir ledsna men det är vad jag tycker, vissa tål mycket, andra tål inget.
o jag säger bara en sak " I don't give a fuck". bryr mig inte.. jag tänker fortsätta vara mig själv.






Kommentarer
Postat av: Clara

YOU GO GIRL !!

2011-10-13 @ 22:30:46
Postat av: Björn

Billiga hora, såna som dig gör mig illamående.

2011-10-14 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0