oredigerade NATTFOTON

sitter hos marre o försöker lägga upp bilderna som vi tog för en stund sen, ja tog inte så många för att det va läskigt ute.. helt mörkt osv. nu ligger marre här o sover efter att ha varit i stan hela dagen med mej idag.
vi köpte inte direkt nåt speciellt där utan vi åt på donken sen gick vi ba runt o chillade.
o bara så ni vet så vet jag inte riktigt ifall jag kommer blogga 22/4-24/4 bara för att det blir tråkigt för marre och mina andra kompisar när jag sitter med datorn o är helt osocial, så jag vill inte va tråkig, bloggar om jag hinner,
men ni kan få veta lite iallafall.. imorn ska jag o marre till trollhättan o kolla en grej, på lördag åker jag hem o så är jag me lisa en stund tror jag, o på söndag är jag med galningarna jenny, annie o några andra :D
så ni får ha det asgött, o hoppas att ni får några ägg nu då.
kösss !
PS.lägger inte upp alla bilder ida.













Kommentarer
Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу ♥

fina bilder:)

2011-07-17 @ 16:08:10
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0