fråga inte, LÄS bara!

jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har GÄSTBLOGGAT hos massa,
igår gjorde jag det hos under bara Jessica Olsson,
TRYCK HÄR!
idag var man i skolan som vanligt då.. :)
har haft vanliga lektioner oså. o på lunchen bråkade jag med mat tanten.
så jag hade engelska efterråt sen drog jag hem.
ingen va hemma när jag va framme så jag åt sen satt jag vid datorn.
kollade bland mina vänner på facebook o såg en fin göteborgare,
som heter Jessiqa Olsson (: kollade bland hennes prfilbilder o hittade en,
såg att hon hade nåt på kinden så jag redigerade om hela bilden (kolla därnere),
hon är jättefin o verkar vara riktikt snäll så ni kan adda henne
HÄR om ni vill (:
pössss


här har ni bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0